BEYNİM AĞRIYOR


BEYNİM AĞRIYOR


biliyorum. biliyorum, ensemdesin.
öyle bir ensemdesin ki seni tüylerimin diplerinde hissediyorum.
ürpertin bedenimin en bilinmez yerlerinde kara delikler açıyor.
öyle bir ensemdesin ki sigara kokunu alabiliyorum.
bir tanrının sigara içtiğini düşüyorum daha ne olsun.

şimdi tutup sana bir şeyler anlatmaya çalışsam.
saçlarından yeryüzüne yağmurlar yağacak piyano darbeleriyle beraber.
sonra çanlar vurulacak ve ormanlar ölülerin notalarına ağlayacak.
sonra, sonra beni deliliğimle baş başa bırakıp gideceksin biliyorum.

bir kız yaratacaksın; kapkara yüzü olacak,
parmak uçlarından başlayıp piyano çalacakken
onu ağaca çevireceksin;
gün batacak

dedim ya kalkıp bir şeyler anlatsam sana
anlamayacaksın.

ben gözlerimi kapadığımda uçuşan asfaltlar görüyorum.
bisiklet süren tavşanlar asfaltlarda.

sonra bir damla kirli suyun sebep olduğu tsunamiler
sonra ateş böceklerinin kargalarla muhabbetleri.

sonrasında tutup hücremde başımı duvarlara vurasım var.
daha sonrasında sappho geliyor aklıma.
daha bir sonrasında sapphonun atladığı uçurum ben olsaymışım keşke diyorum
daha daha sonrasında ahir nefesimi suların altına
eğleniyorsun benimle değil mi...

Adem Şahin

Yorumlar