BİR ZAMANLAR MUTLAKA



şimdi sana bazı dokunuşlar olmuş zamanında diyorum
böyle düşünüyorum
yoksa nasıl olur da yükseklerden saçların şelale olup bembeyaz akar ayaklarına
yoksa nasıl oluyor ağaç yaprakları kelebekler ateş böcekleri böyle uçuşuyor her yerinde
sana bazı dokunuşlar olmuş zamanında diyorum
neden senden bir tane daha yok
nasıl oluyor anlamıyorum ki her şey yırtılıyor içinden sen çıkıyorsun
asfalt yırtılıyor
dağlar yırtılıyor
çocuklar
ağaçlar
annem yırtılıyor içinden sen çıkıyorsun
diyorum sana bazı bakışlar dokunuşlar olmuş zamanında ki
çok fazla kolun var ve her biriyle ayrı bir sarabiliyorsun
çok fazla gözün var
çok fazla sesin
çok fazla kokun var
sana zamanında bazı dokunuşlar öpüşler olmuş biliyorum
yoksa nasıl olur da bu kadar tek iken bir sürü ikiz oluveriyorsun
biz cehenneme nehirler olup akarken sen ne kadar da müsterihsin görmüyor musun




Adem ŞAHİN

Yorumlar